doktorum kabızlık için verdi bende içinde yazan gibi yetişkinlerde 6 milim seviyesinde kullandım ama çok susuz hissediyorum icim yanıyor ne kadar su içersem yetmiyor. içeli dört bucuk saat oldu bir bucuk litre su içtim? siz böyle etki yaşamış mıydınız? yoksa acile filan mı gitmeliyim