Güzel anneler benim sorum şuki 16+2 haftalık hamileyim yaklaşık 5.haftamdan beri progestan kullanıyorum ve doktorumun söylediğine göre 7.ayıma kadarda kullancakmışım fakat bu ilacı kullandığımdan beri sanki göbeğimdeki tüyler kalınlaştı ve arttı gibi almak istiyorum 1 defa aldım salı günü kontrolüm var ve utanıyorum buşekilde doktorumun karşısına çıkmaya sizce zararlımı göbekteki tüyleri almak içim hiç rahat değil?