Momyy1999 gkcalyaa Bat 15 maalesef negatif Evdeki testte silik çizgi çıktı Bugün kan verdim gebe değilmişim
znnnr gkcalyaa benim yarın Dpo 10 olacak belki yaparım yada kendimi oyalarım inşallah öbür gün yaparım bat 10 du g döllenme olunca kaydı benim bat 15 16 galiba
peanutbutter babyadaa yaa çok tebrik ederim hayırlı olsun 😍 bat ne zamandı sizin ne zaman test yaptınız?
babyadaa Bat 17. 2-3 gündür değişik hissediyordum bugün sabah test aldım ilk başlarda negatifti sonradan ikinci çizgiyi fark ettim öğleden sonra kan vermeye gittim. Days doctor aldım herkes yalancı pozitif dediği için kan vermeye gittim
peanutbutter babyadaa tebrik ederim, sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻 peki pik tarihinizi biliyor musunuz? Ne güzel bat’a göre erken öğrenmişsiniz
babyadaa peanutbutter amin teşekkürler darısı başınıza olsun inşallah. Hiç takip etmedim rastgele oldu yani😂
beybimom_ znnnr kasık batması bazen reglden öncede oluyor üşüttüyseniz vs kendinizi strese sokmamalısınız insan düşündükçe belirtilerin hepsini yaşıyor allah tez zamanda kavuştursun 🌸
gkcalyaa znnnr kasıkta batma da adet öncesi oluyo enfeksiyon varsa falan ama inş vardır ya beklemek zor 😞