Kızlar gebelik testi yaptım pozitif çıktı ama sol karın bölgemde ağrı var yaklaşık üç aydır. Genel cerrahi bölümüne gitmiştim iki ay önce Dr divertikülit olabilir demişti. İlaç kullanmıyorum. Yarın kadın doğuma gidicem ama korkuyorum. Aynı durumu yaşayan var mı?