Bende 17. Haftadayım grip oldum 5 gündür antibiyotik kullanıyorum kadın doğum doktorum yazdı başka bir doktora da onaylattım kullandım ama bana mısın demiyor şiddetli baş ağrım var gözlerim yuvasından çıkacak diş etlerime kadar ağrıyor burnum tıkalı öksürmekten doğurucam diye korkuyorum artık