rabiauns kizlar 31. haftamiza girdik dun akşamdan beri bi batma hissi var can acitan turden. bi sebebi var mi sizce yoksa normal mi
nzshn rabiauns dün öldüm öldüm dirildim hala çok iyi değilim ama bun ada şükür ilk oğlumu sezeryan yaptım sezeryan doğum hiç birşey bu acının yanında demek bu haftalarda herkese oluyor diye düşünüyorum artık çok yaşayan varmıs
byznrgkcn Gaz sancısı olabilir Yediklerimiz gaz yapıyor Bende de oluyor arada Elektrik çarpması gibi, gittim nst çektirdim sancı çıkmadı Gazdan yani
nzshn rabiauns tabi siz gene de bir hastaneye gitseydiniz bi baktırsaydınız ben gittim nst kan idrar bakıldı emin olmak adına bakabilirsiniz