ikizannesiiiiiiii bizim silede meryem ana otu başı teyzemdir😂 hamile olan suyu gelince ya da kasılmaları başlayınca teyzemi arar teyzem hemen otu suya koyar, doğum bitince de ararlar çıkarır. Bir gün kuzenim hamileydi ve doğuma giderken otu bulamamıştı teyzem de bende var diyince o koydu suya, ondan sonra bu gelenekleşti, her doğuma giden gitmeden teyzemi arıyor😂 ben kendim alıp evde koyacağım, açıldığını görmek de psikolojik olarak iyi geliyormuş, ot açıldıkça ben de açılıyorum düşüncesiyle