gamze6p o günlerde çok normal 🥰asla süt yetiyor mu diyip gaflete düşmeyin her istediğinde emzirin yeter.İlk kızımda öyleydi bende yetmiyor mu diyordum sonra sağarak vermeye başladım ölçüsünü görüp içim rahat ediyordu kendimce böyle derken meme reddi olmaya sür azalmaya başladı.2.kızımda sürekli emmek istiyordu çok normalmiş bu yani onu anladım ,hiç süt yetiyormuya takılmadan emzirmeye devam ettim istedikçe,3aylık olduk hala devam çok şükür 🥰