. Şimdi bir şey anlatacağım. Bende polikistik over var, tamam mı? Bende geçen ay 7-8 gün lekelenme geldi. Tabii o lekelenmeyle birlikte kasık ağrısı falan, bel ağrısı, göğüs hassasiyeti vardı. Ondan sonra şey oldu. Neyse ben test yaptım, lekelenme bitmedi. Çünkü ben dedim ki hani hormonal bir lekelenmedir diye düşündüm. Ondan sonra, daha sonra bir hafta geçti, sonra bende böyle bir yorgunluk başladı. Yorgunluktan sonra baş ağrısı, sonra mide bulantısı ve bir hafta mide bulantısı devam etti. En son kan testi yaptırdım. Kan değerim yükselmişti. Normalde sıfır çıkan değerim 5 falandı, 5′in üstündeydi. Biliyorum negatif ama yükselmişti yani. Neyse ondan sonra bir hafta boyunca hiç böyle yemek yiyemiyordum. Böyle kusuyordum, midem bulanıyordu, göğüslerim ağrıyordu. Ondan sonra zaten erken gebelik testlerinde de hep pozitif çıkıyordu. Daha sonra bir gün test yaptım yine pozitif çıktı. İki gün sonraya göre daha koyu çıktı. Ondan sonra hastaneye gitmeden önce ve geldiğimde bir kan gördüm. Bunu da erken gebelikle ilişkilendirdim. Daha sonra kan verdik, baktım ki değerim tekrar düşmüş. Üstünden şu an bir hafta geçti mi? Geçti geçmedi işte. Ve kanamam devam ediyor. Ama mesela şu anda yine öyleyim, biliyor musun? Mide bulantım var falan böyle. Hani acaba diyorum, çünkü ilişkide oldu. Yani bir hafta önce de oldu, iki hafta önce de oldu. Hani bilemiyorum, gebe miyim acaba diyorum ama bu sefer de ama kan geliyor. Mesela kesilmişti, sabah tekrar geldi falan. Bilemiyorum bu nedir?bak bude testim hatta 6 mayısta betam tekrar düşmüş o günden beri kanamam devam ediyor ama iki gündür bulantım var yani acaba gebemiyim ne biliyimki kanamam da var leke gibi o yüzden gebemiyimdir diyemiyoruö ben gibi olan varmı