aysea1 Kızlar 5+5 haftalık hamşleyim çok yogun bel agrım var sezeryan ignesi yapılan yerde bu gün halsizlikte var çok korkuyorum birşey olur diye aynı durumu yaşayan varmı
allyslife aysea1 vücut hormonlara ve büyümekte olan rahme alışmaya çalışıyor kanama olmadığı sürece kasık ve bel ağrısı normal canım
aysea1 allyslife teşekür ederim biraz içim rahatladı ama çok şiddetli agrı var ayakta falan asla duramıyorum