havvaa41 Merhaba kızlar benim gibi olan var mı perşmebeye kadra sancım başlamazsa yatışım yapılcak suni verilcek 2. Doğumum olacak ilki kendi başlamıştı suni nasıl bilmiyorumm tedirginimm
donovan26 havvaa41 40+1 deyiz burdayıızz be yarın kontrol var muhtemelen biz de suni alcaz öff bebişler pek nazlı😅
ipos havvaa41 ben de 40+2de doğurmuştum 38in ortalarından sonra insana hadi ne zaman baskısı geliyor 😀 bol ördek yürüyüşü, ananas, sıcağa oturma, bol bol yürüme ben bunşarı yapmıştım etkisi var mı bilinmez. İlk doğumunuzda kaçta geldi
havvaa41 ipos ilk doğumumda geç geldi oda kız 40+4 dü kendi sancımla başlamıştı. Valla herşeyi deniyorum ama fayda yok
sev730_ Bende şu an 40 +1 ama ne yapsam baskı oluyor ama gelmeye hala niyeti yok erkek kız fark etmiyor diğer oğlum da 42 haftalık geldi
betulozr havvaa41 herkesin doğum süreci farklı oluyor kimisi normal doğum sancısından farksız diyor.Güzel düşünelim güzel olsun sağlıkla gelsinler 🌸
betulozr havvaa41 evet yatış verildi 4 cm açıklığım çıktı sancıları da hissetmiyorum.Şu an suni sancı verilmedi yürü 1 saat bakalım durumuna dedi
betulozr hilalaselll4 suni sancıya gerek kalmadan kendi sancımla doğurdum çok şükür🙏 sancılarımı 7 cm e kadar hiç hissetmedim bile.Bebişim 4100 gram doğduğu için başı çıkmakta zorlandı biraz fazla dikişim oldu sadece
havvaa41 betulozr maşallah gözünüz aydın benimde nst de az dancı çıkınca fitille suniye başlandı bir türlü açılmam olmadı bende ordan imza atıp özele sezeryans geldim hayatımın en zor günüydü kendime gelince detaylı anlatırımm benimde bebeğim doğdu Aşlah size bağışlasın