aysenur_27_27 Kızlar bakar mısınız ? Doktor %70 kız %40 erkek dedi kafam karıştı ya sizde tahmin eder misiniz?
lokismommy aysenur_27_27 ben yine erkek demek istiyorum ya ilk ultrason görüntüsü benim bebeğimin duruşuna ve yapısına çok benziyor belki %40 olan ihtimal tutar 🫠hatta kesinleşince haber et 😅
aysenur_27_27 lokismommy Bende kız olmasını istiyorum ya İnşaAllah %70 kız dedi ya o tutarda kızım olur ya :) 3 hafta sonra belli olacak bakalım hayırlısı:)
aysenur_27_27 ogretmenhaniimm evet hatırlıyorum bacak arası boş ya ve doktorda %70 kız dedi kafam çok karıştı
larlor aysenur_27_27 doktor yüzde 70 demişse doğrudur benim 12 haftada tahmin etti detaylıda kesinleşmişti ilk çocuğum