servansmom 7 yıl evvel sezaryen ameliyatımı yaptı. Benim ilk doğumumdu normal doğum olarak başladı gece kalktı geldi hastaneye ama çok müdahale edildi doğum hızlı ilerlesin diye ben de çok anlayamadım o can havliyle. Çok sancı çektim en son yalvardım beni sezeryane alın diye aldı. Sonrasında ilgiliydi bir sağlık sorunu yaşamadım. Ama ikinci için tercih etmem yine de. Şu an yeni bir doktor arayışındayım ben de aydında.