yigithanleyla Elmas03 rabbim hepimizden razı olsun insallah sevindim iyi olmanıza allahin isimlerini zikret surekli dualarimdasin insallah ❤️
Elmas03 tybngn vallaha şu an çocukta bişey yok sadece rahim kısalığı var korkuyorum ondan ve bilinmeyen bi sancım var dünden beri bakıyorlar bişey bulamadık diyolar bilmiyorum artık ya kafa falan kalmadı yeminle ya
tybngn Elmas03 bende de rahim kısalığı var 32+3 e ulaştık içinizi ferah tutun bol bol su için ve dinlenin
tybngn Elmas03 evet gerçekten çok zor ve 17 aylık bir bebeğim var zorlayıcı oluyor inşallah bebeklerimizi sağlıkla zamanında kucaklarımıza alırız
Elmas03 tybngn amiiin inşallah o değil bide hiç yoktan hastanedeyim apandisit yada taşı düşürüyorum daha bi sonuç ogrenemedim bide onun ağrısı i çekiyorum ya