Ayse191211 Kızlar ultrasonda kaç haftalıkta kese gözüktü bu kişiden kişiye degişiyor mu ? Tam 5.haftada gittiğimde gözükmedi ama rahim duvarın kalınlaşmış dedi doktor güzel bir durum dedi , sizin ne zaman gözüktü 😍😍😍
Sumeyraa Ayse191211 tabi ki bazen 6.haftada görünüyormus keseler herkeste ayni olacak diye birsey yok sen rahat ol bence
Karabudak Ayse191211 canım bende 4+6da gıtmıstım normal gorunmedı vajınalde gorundu normal yanı kısıden kısıye de degısıyor
DiplomaliEvHanimi Askim gec dollenmeyse gec gorunur skinti etme canim 6.haftaya varmadan gorursun 😍🙏🏻
melegiminannesi 5+4 de keseyi net göremedi doktorum senin gibi böyle buğulu gördük 1 hafta sonra 6+4 de keseyide bebişide gördük şuan 14 haftalıpızhaftalığız fıkır fıkır kızım 😀❤ rabbim sanada nasip eder inşallah 🤲👶