miniminibebi Ege üniversitesi perinatoloji bölüm dalı başkanı sermet sağol’a yaptırdım. Biz çok memnun kaldık fiyatıda bana çok uygun geldi 4500 tl ydi 2 ay once. manisada özel bir doktor 7500 istemisti. Ozel muayenesi var dusunurseniz gitmeden arayın sadece sıkıntılı durumda olan gebelere bakıyor olabilir biz gittigimizde sorun ne goruldu diye sordu cunku. Bagirsaginda parlaklik gorunmustu daha once onu soyledik muayane olduk. İlk kizimida fuat akercana yaptırmıştım ondanda cok memnun kalmıştım. İkisde bölüm profları.