Bende birakamadim maalesef doktor sordugunda kullanıyorum dedim maşallah cocuga etki etmemis iyi dedi 36 haftalikken şuan 38+2 yim doğumu bekliyorum arkadasim bir ay önce doğum yapti bayramda karşılaştık icmeye devam ediyordu bebegide sağlıklıydi maşallah tabi biraksaydik daha iyi iyidi ama