duru202134 Kızlar şubatta kimyasal gebelik yaşadım 6 gün boyunca adet olup o dönemi kapattık ondan sonraki 2 adetim sadece 2 gün sürüyor 3. Ve 4.gün lekelenme ile tamamen bitiyor yaşayan var mı düzelir mi ?
Esma006 duru202134 hey canım ben de geçen yıl Kasım ayında geçirdim hatta doktor da sordum böyle şey 40 güne düzene girermiş bu senin şu anki regleden sonra yani diğer ay düzene girer çünkü benim de öyle olmuştu
oozgesayin Bende kimyasal gebelik yaşadım mart ayında normal adet döngüm gibi sürdü sonrasında 1 dönem adet dönemi atlattım her zamanki gibi sonrasında hamile kaldım