Kızlar ayağımı sakatladım hiçbir şekilde üstüne basamıyorum, şiş ve aşırı ağrıyor
Bugün ortopediye gittim 10 haftalık hamile olduğumu söyledim, kadın doğum doktorunla iletişime geç röntgene girmem gerekiyor diye doktoruma yazdım zorunlu görülüyorsa yelek giydirilerek girebilirsin dedi ama ben çok korkuyorum radyasyon almaktan
Şimdilik jel ve sprey verdi onları kullanıyorum ama hiçbir şekilde basamıyorum eşim evde olmadığında sürünerek lavaboya falan gidiyorum
Bi kaç gün jelleri kullanıp gidişata mı baksam yoksa röntgeni kabul mu etmeliyim çok kararsızım 😢