gzmaktss Bugün sezeryan olalı 5. Gün. Kanamam çok çok az geliyor normal mi . Doğumdan sonrada eve geçtiğimden beri böyle. Endişe etmeli miyim? Çünkü ilk doğumum da 40 güne yakın kanama gördüm