kadersaka Selamlar, önceki kullandığım bebek bezi bebeğimde pişik yaptı. Şimdi yeni bir bez arayışı içindeyim. Hangi bebek bezini öneririsiniz?
aslmoms kadersaka ilk çocuğumda deneme yapa yapa gittik. En son BİM bezi iyi gelmişti. Onu kullandık hep
Fatmanur_0416 kadersaka doğduğundan beri Molfix kullanıyorum halen devam ediyorum hiç bir sorun yaşamadım
gulerrr11 Merhaba canım, bebeğim doğduğundan beri molfix premium kullanıyorum. Bebeğim yeni doğduğunda göbek bağı oyuntulu olan biz ile başlamıştım hala da devam diyorum. Her ürününü kullandım ve çok memnun kaldım.
selanageldi Doğumdan beri molfix smart fit kullanıyorum. Göbek bağı oyuntusu nedeniyle ve nefes alan yapısı nedeniyle tercih etmiştim. Hala da molfixi kullanıyorum. Ne pişik ne sızdırma sorunu yaşadım.