Kızlar ilk kızımda elle sağmalı göğüs pompam vardı mahvoldum. Şimdi ikinci bebeğim için göğüs pompası almayı düşünüyorum ama sizce lansinoh mu mochi mi ? Hangisi daha rahat göğüsü kavrıyor akma sızıntı oluyor mu birde tekli mi çift mi almak mantıklı ?