23+4 hamileyim Rahim ağzında kısalma ve açıklık sebebi ile hastanede yatıyorum. Enfeksiyon bulundu günlerdir antibiyotik serum tedavisi, kasılma önleyici hap ve ciğer geliştirici iğne oldum. Bu süreçte hastanede olduğum için sadece tuvalete kalktım. Bugün tekrar sürüntü alındı vajinadan. Enfeksiyon varken serklaj yapılmaz dediler. Eğer enfeksiyon tedavi olmuşsa, bu dinlenmeyle kısalma ve açılmanın kendiliğinden düzelme ihtimali var mı? Sadece yatıp dinlenerek ve enfeksiyonun antibiyotik ile tedavisiyle serklajsız bu durumun düzelmiş olma şansı var mı??