merhabalar
sat 2 nisandı, 4 mayıs beta 114.5, 6 mayıs 238, 11 mayıs 909.1 çıktı ama dünden beri 3 kez kırmızı renkte ve pıhtılı kanama oldu, toplam da 10 damla falan olabilir. doktor beta takibi yapalım ama saglıklı görünmüyor dedi. kese görünmedi henüz
benzer durum yaşayan var mı? düşükle mi sonuçlandı
hiç bir kasık agrısı vs yok