Kızlar ben kürtaj olmuştum Ankara Üniversitesi’nde biraz ücret verip özel bir doktora muayene oluyordum gebeliklerim biraz riskli geçiyor devlet olarak da biliyorsunuz ki asistan bakıyor Ankara tıp Fakültesi’nde bir doktora gidiyordum başka böyle iyi bir doktor var mı biraz ücret verip devlet hastanesine muayene olabileceğim gebelik şüphem var ilk muayene mi olacağım bu arada bana doktor ismiyle yazabilir misiniz nasıl randevu alabilirim lütfen yardım edin