Dışarı çıkıp geldim eczane bakkal işimi gördüm ama çarpıntıyla birlikte yoruluyorum daralıyorum çok yol da yürümedim 5 dakikada gidip gelmişimdir daha önce de birkaç kere elim ayağım boşaldı dışarda bayılacak gibi olmuştum bu kadar yorulmak normal mi?