Ssguler Kızlar 7 haftalık hamileyim hafif kasık ağrım vardı lavaboya gittiğim de peçeteme kan geld çok az ve endişelendim sizce neden olabilir :(
Necla06 Ssguler yerleşme kanaması da olabilir tehlikeli bisey de olabilir doktor ya da ebe muayene etmeden bilemezsin ne olduğunu.
anapanda12 Sabah ilk iş rahimden kanaman var mı yok mu baktır bende 8.de olmuştu bebeğin üstüne de adet gibi kanama görebilirsin ama doktor muayenesi şart
Leylaaaaaaaa Ssguler canım bende 2 ay önce aynı durumu yaşadım doktora gittim düşük dedi 😣 hemen doktora danış düşük tehlikesi olabilir
Ersozburcin Ssguler acil bir kadın doğum dokyoruna git cnm için rahat eder hemde risk varsa müdahale edilmiş olunur. İnş bişi yoktur.
Ssguler Hastanemi aradım şuan acilde Doğum doktoru yok fakat geldiğiniz zaman hemşire bakar doktorunuz aranır gerekirse gelir dediler gidiyorum asla uyuyamam üzüldüm çok
Ssguler Kızlar gittim doktora düşük tehlikesi dedi Protestan verdi ve dinlen dedi ayrıyetten Progestan iğne vurdu