melismersin Sedaaaaaaccccaannsssns miondan almıştım ben. Tints of style diye. İçeriğinide araştırmıştım baya.
begumergunn ARYa143 aslında beyazlarımdan rahatsız olduğum için boyadım onun içinde doğumu bekledim işte