Rbkan Kızlar doğumdan önce bebişlerinizin hareketi nasıldı? 38+2 deyiz, 2 gündür bebişim çok hareketli acaba doğuma mı hazırlıyor kendini yoksa içeride keyif mi yapıyor 😄
mavipinokyo81 Rbkan benim de 38+3 ve gayet hareketli. Ama bunun doğumla bir alakası yok bence bugün kontrolden geldim doktor daha bir haftan var sanki dedi keyfi yerinde içerde