Beni geçen hafta perşembe günü aradılar dediler ki pazartesi günü eğitim var gebe okul eğitimi ona katılır mısın ben de katılırım dedim ama demediler ki o gün son gün meğersem bugün son günmüş neyse gittim zaten biraz geç girdim 10 dakika 20 dakika gibi bir şey geciktim eğitim bitti yarın mezuniyet partisi yapılacakmış yine ismimi de yazdılar hediye falan verilecekmiş bir de perşembe günü gündüz eğitim olacakmış sonra başka olmayacakmış o yüzden hiçbir bilgim yok ve sağlık Ocağındaki hemşiremin hatası beni aramadı ben de bilmiyordum hastane çok uzak olduğu için gitmek istemedim evime yakın bir dernek var belediyenin halk eğitim merkezi gibi oradan çağırmışlardı beni de devam etseydi gitmek isterdim ama bitti bana bildiklerinizi aktarır mısınız çok önemli olan şeyler neler şunu al mutlaka ya da şöyle yap böyle yap gibi