Selam kızlar haftam yukarıda yazıyor 2. Gebeliğim plesanta on duvar bebek rahime yakın basgelis su aşırı fazla plesenta 20. Haftadan itibaren erken olgunlaşmış ileri seviyeymiş bel ağrım vardı kramp şeklinde 4 gün önce yatış yaptılar odaya çıkıp uzandigim ann 3 dkkda bir düzenli sancılarım gelmişti ve yerinde duramiyordum ayağı kalkınca geçiyor saniyordum ve serumla hafifledi evde2 yaşında kızım olduğu için çıkış yaptım ertesi gün tekrar aynı şekilde oldu düzensiz gelmiyor düzenli şekilde 75 e çıkan kasılmalar oluyor 2 gündür hastanede yattım yine bugün çıktım ve 2 doz ciğer geliştirici vuruldu 12 saat arayla sezaryen formu falan herşey imzalandı o derece doktor doğum sancısı bu yalancı kasılma değil dedi ben imza atarak tekrar çıktım 70/50 tansiyon sorunu oluyor düşüyor sürekli belden ve kalçadan bıçak saplanmasi gibi değişik ağrı oluyor yurutmuyor bile benim gibi olupta ileri haftada doğum yapan varmı morel olsun 30. Haftayı cikartabileceğime inanmiyorum çünkü
