Merhaba hanımlar
34+5 hamileyim 20 gün sonra sezaryen ile doğuracağım.
Son iki gündür bebeğin hareketlerini çok az hissediyorum geçen hafta afi 9cm dr su azalmış 2 hafta sonra tekrar ultrason yap dedi
Az önce doktorumun talimatı üstüne 1 buçuk saat sol yanıma uzandım 3-4 defa derinden hareket hissettim bu süre içinde de üst üste kasılmalarım oldu serklajlıyım ayrıca. Doktorum 1 saat içinde 10 hareketten az hissedersen nst yap dedi
Eşim görevde yarın gelecek 2 çocuğumda var bugün değilde yarın gitsem nst bir sorun olur mu sizce başına gelen var mı
Yada 35 haftalık erken doğum yapan var mı bebek küveze girer mi geçen hafta 2650 gramdı ultrasonda