Kızlar selam, reglme bir gün kala erken gebelik testi ile gebeliğimi öğrendim geçen hafta Salı günü. Çarşamba kan verdim regl günümdü normalde beta 88 çıktı. Pazartesi kan ver tekrar dedi. Bu süreçte benim ara ara kasık ve bel ağrım oldu ilk haftadandır dedim. Bugün reglime göre 4+5, uygulamaya göre 5+1 görünüyor. Bu sabah peçeteye çok az pembemsi bir leke geldi. Çok tedirgin oldum. Kan verdim tekrar sabah 1200 çıktı beta. Ama ultrasonda görünmedi tekrar yarın gel bakalım yarın görünmesi lazım görünmezse yine kan isteyelim dedi. Leke için de düşük riski var progestan başlattı. Benim gibi süreçten geçen arkadaşların fikirlerini merak ediyorum hem betanın 5 günde 13 kat artması hem de düşük riski konusunda.