ygmrptk bende aynıyım 26 nın içindeyim 14 kilo aldım bende. Bu yapıyla alakalı bir durum. İnsanların ne deşiğini önemseme şeker testinde sıkıntı çıkmadıysa doktorun bişey demiyorsa sıkıntı yoktur ben ilk hamileliğim de 25 kilo aldım bunda da en az o kadar alacam gibi doktorum eğer sonradan verebiliyorsan sıkıntı Yok bizim sağlık açından herşey normal görünüyor dedi bende hemen veriyorum gerçekten. Kendi doktorum da kendi doğumların da 30 ar kilo almış mesela😊bu bünyeyle alaklı bir durum. Ben 51 kiloyla hamile kaldım 14 kilo almış halim 65 yani normal bir insanın hamile kaldığı kilodayım daha ve boyum da 1.73 beni görenler çok kilo almamışsın diyor hatta😊😊🙈evet diyorum 15 kilocuk 😊😊