Doğum 22 Martta gerçekleşti ve bin şükür kavuştuk oğluşumla. Rabbim bekleyen isteyen herkesi sağlıkla kavuştursun inşallah 🫶🏻 Biz gebelik adasına veda ettik ama annelik adasına adım attık🥹 Sizler ne durumdasınız nasılsını, hamişlik annelik nasıl geçiyor💓