merve_tp vaktiniz varsa biraz daha düşün istersen, içine sinmemiş belli ki. Böyle olunca doğumdan sonra da o lohusa kafasıyla üzülüp pişman olabilirsin. Vaktin varken alternatif düşün, en son doğumda karar verirsin içine en çok sinen hangisiyse.
Ben seneler öncesinde hazırlamıştım ismini o yüzden cinsiyeti öğrendiğinden beri ismiyle sesleniyorum içim kıpır kıpır oluyor🫠