Belguzar123 Belguzar123 biride neden kiz veya neden erkek sectini yazmamiş kizlar haydeyin yorumlara 😂❤️❤️
Belguzar123 valeriaa_ yorumunuz icin çok teşekkür ederim ama bebeklerin neyine bakilir neye gore cinsiyet tahmini yapilir valla ic bilmiyorum 😀 mesela siz neye gore kiz dediniz bilgilenmek istiyorum bende ❤️🥰
valeriaa_ Belguzar123 genel bakıp hislerim neye ağır basarsa öyle diyprum ,3 çocuk tecrübesi ile usg ye göz alışması da olablr😀🥰