neyazsamkii 20 haftalık olduk 18. Haftada sağlık ocağından arandım tetenoz mu karma mı vurulmak istiyorsunu doktorunuza sorun dediler doktor tabi ki olmalısın dedi ama kararsız kaldım sizler hangisini oldunuz?
sudeli4 neyazsamkii Benm doktorumda tdap ı ol dedi karma olanı 28 miydi 27. Hafta mıydı ikisinden birinde karma olanı oldjm ben
busebelli neyazsamkii Ben sadece karma oldum doktorum ikinci aşıya gerek görmedi karma yaptırdıysan ikinciye gerek yok demişti ilki yeterli demişti
merve_tp Haftada tdap oldum ama doktorum yanlış yapıyorlar onu önde tetanoz sonra tdap yapılır dedi. Tetanozu da 28. Haftanda yaptır dedi
sudeli4 neyazsamkii karma aşı içinde teranoz boğmaca filan var o şekilde oldum tek bi aşı içinde hepsi. Ayrıca sadece tetanoz olanı soruyorsan onu olmadım
karaelmas01 haftada tdap oldum. 27 de td oldum (Tetanoz defteri) 2. Dozu ben de olmak istemedim ama tek doz korumaz dedi sağlık ocağındaki ebe
neyazsamkii karaelmas01 bir de aklıma takılan karmada da tetanoz var bir sorun olur mu ben de tetanozu düşünüyorum
karaelmas01 neyazsamkii eğer daha önce Tetanoz aşısı olmadıysanız zaten bunu iki doz yapıyorlarmış bazı doktorlar ikinci dozu olmasanız da olur diyor ama bana doktorum iki dozu da ol dedi. Biri Tetenoz difteri boğmaca 2. Doz da Tetenoz difteri idi 🙂 sadece yapıldığı haftalar değişebiliyor
neyazsamkii karaelmas01 en son küçükken olmuşumdur bence olmalıyım gibi ikinciyi de 30. Haftada yapmak daha doğru olur gibi:)
karaelmas01 Bende sırf boğmaca ve difteri koruması olsun diye oldum bu aşıları bebek doğduğunda bağışıklığı olmuyormuş bizim olduğumuz bu aşılardan bağışıklık kazanıyormuş yani kendisi aşı olana kadar koruyormuş
neyazsamkii karaelmas01 çok soru sormuş bulundum ama yanlış bir şeyde yapmak istemem içim rahat olsun isterim şimdi sizin yaptırdığınız tetanoz ve tdap mı?