Momyy1999 Gebelik belirtileri yaşıyorum kızlar Hemde çok aynı ilk hamileliğimde olduğu gibi Kan verdim bugün 0,100 çıktı yani gebelik yok Adetime daha 4 gün var yani gecikmedi Gecikmesini mi bekleyeyim ? Bu adet sancılarından çünkü baya farklı
allyslife Momyy1999 gecikmesini bekle canım geç döllenmeyse yeni yeni yerleşmeye başlıyordur belki, bir de kendini çok dinleme belirti arama akışına bırak o gelecek sana🌸