ilaaydaaklc Kararsız kaldım ikinci bir isim koyup koymamak arasında sizce çok uzun duruyor mu soyismi kılıç
allyslife ilaaydaaklc benim de kardeşimin de iki ismi var ve senelerdir söylenir dururuz niye böyle bir şey yaptınız diye, benim ikinci adım da Nur kısa ama gereksiz uzatıyor adı.. bu sebeple ben bebeğimde tek isim tercih edeceğim, sana oylama yaparken de buna göre yaptımm🫠
ilaaydaaklc aslmoms değil mi daha dolu dolu geliyor kulağa eşimin iki ismi olduğu için çok şikayetçi bu durumdan ama kısa isim çokta zorlamaz gibi geldi bana teşekkür ediyorum 🥲
bircicekannesiii Soyadınızla uyumlu olması için şöyle bir şey önereceğim eğer ünlü harfle başlıyorsa, barlas ünsüzle bitiyor söylenişi akışkan olur ya da soyad ünsüzle başlıyorsa ata ünlüyle bittiği için aynı şekilde akıcı söylenir. Bir de böyle bakın bakalım 😘