didembuglem hissedersin canım yakında genelde 17-20 arası hafif 20′den sonra daha belirgin oluyor diyor doktorlar. Ben de 15+4′te bir kez muayene olmadan hemen önce hissetmiştim doktoruma dediğimde neresi göster bakalım demişti gösterdiğim yerde bebeğimin ayağı hazırdı vurmaya🫠 öyle anlamış oldum ama yoksa emin olamazdım neydi o diye. Şimdi 18′deyim ilkine göre biraz daha belirgin, dün gece yan yatarken bacağımın birini karnıma doğru çekmişim fark etmedim, dalmak üzereydim ki bir tekme geldi derinlerden😂 çocuğumu rahatsız ettim herhalde bacağımı düzeltince geçti hareketi😂😂 gümbür gümbür hissetmek için ben de 20lerden sonrasını bekliyorum heyecanla🫠