Zeynpatak Kizlar doktorum bebegin basi asagi dönmüs ama sirti daha donmemis vakti var demisti bikac gun once nasil bisey oldugunu bilen var mi o ara aklima gelmedi ama basi donunce sirti da donmez mi ilk gebeligim bilen varsa aydinlatirsa sevinirim 😊33
Bebeginehasret Zeynpatak haftamiz ayni acaba yan gibi yatiyo ama kafa rahim cikisina daha yakin olabilir yada ters bakiyoda olabilir benm bebis hep oyle yuzunu hic gormedik sirti hep bana yuzu karnima bakti
Gulsen1989 Zeynpatak benimki 28. Haftada baş geliş demişti sonrası gittim geri makat geliş dedi doğuma kadar çok dönüyor diyorlar önemli olan son 2 3 haftaymis
Heisenberg Zeynpatak ben 31+3üm yaklaşık 3 haftadır baş aşağı doğum pozisyonunda benim. 1-2 kere dönmeye çalıştı baya zorladı ama dönemedi artık vazgeçti duruyor öyle baş aşağı. Dönmez heralde bu saatten sonra🙄
YagmurEymen Canım daha doğuma kadar dönmez mi bende bilgim olmadığından soruyorum bir de postun üste kalsın diye yazayım dedim
Zeynpatak YagmurEymen sag ol canim inan ben de anlamadim nasil bisey . Ama bu aksam kaburgalarmi tekmeledi ilk kez sanirim ayaklari yukarda 😅
Zeynpatak Bebeginehasret yan gibi dedi canim sanirim evet sirti yan dedi hatta . Biz hep gorduk yuzunu cok sukur hatta bana benzyo 😅😅ama ilk kez eliyle bi gozunu kapadi uzuldum az gorduk diye 😊
Bebeginehasret Zeynpatak kiz allah seni 32. Haftadym renkliyede girdim her gittigimde doktor renkli yi aciyo yom gostermedi hic goremedim inatci kizim dönmüyor 😁
Zeynpatak Gulsen1989 olabilir daha erken doner heralde geri . Insan korkuyor aslinda donunce de erken mi dogacak diye