orhismommmmmm Bebeğim temmuz ayında doğacak ve nasıl giydireceğim konusunda endişeliyim. Hava ısınıyor ve ev de sıcak oluyor. Bebeğin aşırı ısınmasından korkuyorum, bunun soğuktan daha tehlikeli olduğunu biliyorum. Birkaç body ve tulum aldım, ayrıca patikli altlar ve bazı pantolonlar da aldım. Bebeği sadece body ile mi tutarsınız, çorap konusunda ne yaparsınız?