Leynan588 Kızlar merhaba. Sivas cü de yakın zamanda sezaryen doğum yapan var mıı? Kafamda deli sorular var. Ayrıca Begüm kurt doktor bilen var mı yardım edinnnnn
Leynan588 balbebek2226 ahhh canımmm Allah yardımcın olsun sağlıkla al bebeğini kucağına inşallah. Nazan hocayı çok duydum ama çok sert bi kadın diye vazgeçtim
Leynan588 balbebek2226 ayy bacım soracağım sorular var hastane ile alakalı iyi olunca cevap verirsen sevinirim ❤️❤️
gizemli00 balbebek2226 ya merhaba ben de naazan hocaya gidiyorum temmuzun ortasında doğumum olacak ama çok unutkan bir kadin güze ilgili ama unutuyor yani belki doğum zamanı beni unutur diyede korkmuyor değilim nasıldı sezeryan güzel geçti mi o sırada sizle sohbet etti mi bana biraz anlatır misiniz
Leynan588 balbebek2226 canım merhaba hayırlı bayramlar nasılsın toparlanabilindin mi? Bizleri biraz aydınlatsan neler yaşadın hastane doktor vs nasıldı
Leynan588 donekara123 bende 31+4 Begüm hocaya gidiyorum. Memnunum aslında ama sezaryen olacağım için endişeliyim dikişi galan nasıl yapıyor
Leynan588 gizemli00 Begüm hocada aynı her gitmemde herşeyi baştan konuşuyoruz 😄 sanırım bir sürü gebe görmekten unutuyorlar.