betuldenk Şuan 12+6 doktor Usg görüntüsü vermedi ama ben e nabızdan buldum😎 Bu arada doktor tahmini bişey de söyledi kesin olmamakla birlikte bakalım siz ne diyeceksiniz https://hizliresim.com/paqr3d5
betuldenk @Deleted33000 @hd_d @QueenBahar_ @aysgl330633 @egeemomms @orhismommmmmm @marlam @kurkmantosuzmadonna Daha nice aklıma gelmeyen bacımlar bakın bi hele ne diyeceksiniz merak ediyorum 😂
betuldenk orhismommmmmm ayyyyy içimden kız geçiyorduu ama sağlıklı olsun tabi hep bir kız bir oğlan hayal etmiştim 😂😂
Esma5566 orhismommmmmm nurhuma17 bernsuna QueenBahar_ seher_3590 Deleted33000 marlam Gokturkmom_ Tahmin alabilimiyiz🤍✨🍋
betuldenk nurhuma17 radyolojik görüntüleme diye bir bölüm var ya ordan buldum raporu bile buldum cpt kankam sıkıntı yok dedi 😂
nurhuma17 betuldenk ben bıktım ben de görünmüyor yine teşekkür ederim Allah gönlünüze göre versin bebeğiniz sağlıkla kucağınıza alın inşallah
selcannntmtrk betuldenk Banada 11 de tahminim kız dedi 10 gün sonra %95 kız dedi 14 hafta başında erkek kesin dedi ama inanmıyorum bütün belirtilerim kız başka bir doktorada görünecem detaylıya kadar beklicem