buketdeniz19 balapan3026 ben 2 li test yaptırmadım canım direkt fetal dna testi yaptırdım 1 tane gebelik kayıbım vardı bana göre evet yapılması gerekiyor bebekte bir sorun varmı en azından tespit ediliyor ama tabiki yaptırmak istemeyende var
happyela balapan3026 Tarama testleri neden yaptırılmak istenmiyor ki acaba bilmediğimden soruyorum zararı mı var ki?
ARYa143 Ben ilk gebeliğimde sadece detaylı usg yaptırdım onun dişinda diğer testleri yaptırmadım, bu gebeliğimde de aynı şekilde devam etmeyi düşünüyorum 🤗 Gerekirse (Drum isterse belki )şeker yükleme de yaptırabilirim😊
_beyzaaak happyela kesin doğruluk payı yok ihtimal üzerine konuşuluyor. Benim annem kardeşime hamileyken down sendromlu olacak dediler ama çocuk maşallah süper zeka ama annem hamileliği boyunca çok stresli ve psikolojik olarak çok zor geçirdi
_beyzaaak happyela ama bebeğe bir zararı yok zaten anneden kan alıp test yapılıyor eğer sonuç kötü çıkarsa amniyotik sıvıdan alınıp yapılıyor başka test
happyela _beyzaaak Anladım şuan zaten fetal dna var genel olarak onu yaptırıyorlar. Sıvıya gerek kalmıyor ki. Yani sıkıntılı bir durum söyleylerse stres olur bebeğe zararı olur falan diye yaptırılmak istenmiyor.