Benimde hamilelikte çıktı. Sabah 4 akşam 4 gece 2 şeklinde iğne oluyorum. Bebekte bir sorun çıktı mı. Doktorunuz bahsetti mi . Bizde baş büyüklüğü 3 haft kadar önde dedi ve amniyo sıvısının ölçümünü sınırda olduğunu söyledi. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba. Kontrol günümü bekliyorum değişme var mı diye. Şekerden kaynaklı olabilir dedi de doktorum sizlerede ondan sordum