Angora35 hayırlı olsın canım, ilk 3 ay bu şekilde devam eder, Dr una söylediğin zaman sana bulantı için ilaç verir (prilam) o fayda ediyor
Onun dışına markette satılan şu beyaz leblebi varya o da kesiyo bulantıyı ben sürekli ondan yedim bu gebelikte hiç prilam kullanmadım tavsiye ederim 👍 yeterli gelmezse siz yine de prilam yazdırın (özelde takipliyseniz sırf ilaç için gitmeyin, kontrol zamanını da beklememek için sağlık ocağında yazdırabilirsiniz(Dr unuza mutlaka sorun ama belki size göre daha etkili bi ilaç önerir ) geçmiş olsun🌸