Kızlar selamm 2 mayısta gebelik testi yaptım pozitif çıktı daha sonra hemen hastaneye gidip kan verdim 121 çıktı. 4 mayısta tekrar kan verdim ve sonucu 415 çıktı 6 mayısta 784 8 mayısta 962 çıktı. Görümcem kendi doktoruna sormuş ve sadece kan testlerime bakıp düşük yapacağımı söyledi. Çok pimpiriklendim hemen güvendiğim başka bir hastaneye gidip vajinal muayene oldum. Keseyi gördük. 3mm boyunda bir kese varmış. Çok sevindim. Dış gebelik gibi bir şey olmadığı için. Bugun de görümcemin doktoruna gittim zorladılar. Doktor düşük yapacağımı söyledi tekrar bende muayene etmesini istedim ve vajinal muayene oldum. Keseyi yine gördük ama kese çevresinde hafif kan gördüğünü söyledi. Kese de hafif aşağıdaymış. Herhangi bir ağrım yok kasılmalarım yok lekelenme yok çok tedirginim yardımcı olun