babyadaa selam kızlar test yaptım baktım negatif şimdi tekrar detaylı bakıyım dedim bu şekilde. Acaba kuruma çizgisimi yoksa varmı? Lütfen yorumm
Meva4888 babyadaa hayırlı olsn var yarn tekrar yap ilk idrarla yada kan ver sağlıkla devam etsn inşallah
Sudemirhan babyadaa yalancı pozitif veriyor ama sen bilşrsşn hiç ümitlenmeden başka test yap naçizane tavsiyem
ARYa143 babyadaa çok erken sanki test yapmak için🤭 ama var gibi, biraz zaman geçsin farklı markalarda bikaç test alıp yeniden yap bence şimdiden hayırlı olsun diyelim inşallah🥰
salihaturky babyadaa çok erken degilmii döllenmeden 15 gün 20 gün sonra anca oluşuyor adet gecikmesi en sağlıklı ihtimalll
babyadaa Ya açıkçası çokta beklediğim bi durum değildi sadece 2-3 gündür garip hissediyorum kendimi dedim bi test yapıyım
Selmaselim Bir kaç gün bekle bence sonra yap testi daha net çıkar insan erkenden yapınca testi umitleniyo yada üzülüyor beklemek en iyisi